arrowarrow2backtotopDeutschdropdownEnglishEspañolEestifacebookSuomiFrançaiskarge-service1karge-service2karge-service3karge-service4large-channelslarge-dayslarge-growthlarge-photoslarge-searchlarge-teamlarge-tvlocation-homelocationlocation2logo_domusmailphonephone2PortuguêsquoteРусскийsearchticktwitteryoutube

21 päeva kampaania – ca 90% kinnisvarast müüsime 21 päevaga!

Kuigi kinnisvaraturg näitas aktiveerumise märke juba eelmise aasta sügisel, siis päris kuumaks muutus olukord käesoleva aasta kevadel. Kui me kevade alguses Domus Kinnisvara järjekordset kampaaniat planeerima hakkasime, suutsime peagi saabuvat Eesti kinnisvaraturu olukorda päris hästi ette aimata ning otsustasime oma kampaania suunata just nendele inimestele, kellel kiire müügisoov.

Mai algusest kuni juuni lõpuni korraldasimegi üle-Eestilise kampaania, kus kutsusime inimesi üles esitama Domus Kinnisvarale 21 päeva väljakutse. Meie kampaaniasõnumiks sai: Müüme Sinu kinnisvara 21 päevaga. Esita meile 21 päeva väljakutse!

Nagu eeldada võis, oli inimeste huvi oma kinnisvara kiiresti müüa suur, eriti just kampaania esimesel kuul – mais. Tänaseks on teada, et eelmise aasta maiga võrreldes suurenes tehingute arv Eestis käesoleva aasta mais lausa 82%. See on viimase 12 kuu keskmisest 30% kõrgem. Ka meie kinnisvarakonsultandid said kampaaniaperioodil hulga päringuid. Huvi oli suurim Harjumaal, aga tööd jätkus ka näiteks Tartus. Maa-ameti andmetel teostati Harju maakonnas käesoleva aasta mais 2672 kinnisvara ostu-müügitehingut. Aastataguse ajaga võrreldes tõusis tehingute arv 114%!

Meie kampaania statistikast selgub, et pigem oli inimeste soov kiirelt müüa just 2- kuni 3-toalisi järelturu kortereid. Oma rolli mängib selles kindlasti ka FOMO (fear of missing out) ühes uue kodu ostusooviga uusarendusse. Kampaania kokkuvõtet tehes oli aga hea tõdeda, et kampaania oli edukas ka meie klientide poolt vaadatuna – ca 90% kinnisvarast, mis kampaaniaperioodil meile müüki usaldati, suutsime ka kiiresti, keskmiselt 21 päevaga, maha müüa.