arrowarrow2backtotopDeutschdropdownEnglishEspañolEestifacebookSuomiFrançaiskarge-service1karge-service2karge-service3karge-service4large-channelslarge-dayslarge-growthlarge-photoslarge-searchlarge-teamlarge-tvlocation-homelocationlocation2logo_domusmailphonephone2PortuguêsquoteРусскийsearchticktwitteryoutube

Kinnisvarateenus viirusevabalt

Eesti, ühes suure osa ülejäänud maailmaga, on justkui pausile pandud. Samas on eestlased väga kohanemisvõimelised ja enamik valdkondi ning ettevõtteid on suutnud oma töörutiinid kujundada selliselt, et teenuste osutamine jätkuks ka eriolukorras. Sõnad kodukontor ja kaugtöö on tänaseks jõudnud igasse Eestimaa nurka ja iga inimese teadvusesse. Mis aga saab nendes teenustest, kus sotsiaalne kontakt on mõnikord vältimatu, näiteks kinnisvaratehingutega seotud teenused nagu vahendusteenus ja hindamine?

Kui eksperthinnangu koostamist on võimalik korraldada ka 100% kontaktivabalt, siis uue potentsiaalse kodu ülevaatust või õigemini sellele järgnevat ostuotsust teha pelgalt videosilla vahendusel on pigem ebarealistlik. On mõistetav, et osa kinnisvaratehinguid, mis ei ole ajakriitilised, lükatakse edasi. Samas on päevselge, et kõiki tehinguid ja otsuseid ei ole võimalik ega ka mõistlik edasi lükata. Seetõttu soovin kinnitada, et oleme Sinu jaoks olemas ja jätkame kõikide teenuste sh maakleri-, hindamis-, seadustamis- ja konsultatsiooniteenuste osutamist ka praeguses eriolukorras. Küll aga oleme võtnud kasutusel ettevaatusabinõud kaitsmaks nii Sind kui meie tublisid konsultante-hindajaid:

  • Hoiame kontaktide arvu minimaalsena. Palume uue koduga tulla tutvuma võimalusel üksi või kahekesi – mida vähem, seda parem
  • Hoiame kohtumistel soovituslikku distantsi ega kätle
  • Veendume enne kohtumist, et kohtumise osalised on haigustunnusteta
  • Domus Kinnisvara grupi ettevõtete töövorm on juba kaks nädalat kaugtöö ning kõik meie inimesed, kes on tulnud reisilt järgivad rangelt karantiininõudeid
  • Vältimaks ostuhuviliste kokkupuuteid, teenindame kliendipäevadel üksnes eelregistreerunud kliente. Lepime igaühega kokku konkreetse kellaaja ja tagame, et sel ajal objektil teisi kliente ei ole

Kokkuvõtteks soovin öelda, et oleme kohandanud oma tööprotsesse selliselt, et saame Sinu jaoks turvaliselt olemas olla ka praegusel keerulisel ajal. Töötame Sulle sobivas tempos ja arvestame eriolukorrast tingitud nüanssidega.  Usaldus, mis kestab – see on deviis, mille järgi elame ja töötame, ka kriisiajal.