arrowarrow2backtotopDeutschdropdownEnglishEspañolEestifacebookSuomiFrançaiskarge-service1karge-service2karge-service3karge-service4large-channelslarge-dayslarge-growthlarge-photoslarge-searchlarge-teamlarge-tvlocation-homelocationlocation2logo_domusmailphonephone2PortuguêsquoteРусскийsearchticktwitteryoutube

Lõpp hea – kõik hea!

Lõuna-Eesti büroosse pöördus klient oma raske murega – suure võlgnevuse tõttu KÜ ees oli reaalne oht jääda oma pikaaegsest eluasemest lihtsalt ilma.
Esimese tööna kaardistasime koos kliendiga tema kohustused. Sellele järgnes korteri ülevaatus ja hinna määramine, samuti maakleritasu paikapanek. Korteriühistu oli kliendi vastu hagi esitamise nõus edasi lükkama 2 kuud.
Alustasin antud 2-toalise korteri müüki infoga ka võimaliku vahetuse soovi osas. Huvilisi käis soodsa hinna tõttu rohkelt, paraku ka kaubeldi sageli, mis ei võimaldanud pakkumisi vastu võtta.
Siis tekkis müügis paus, mille edenemisel muutus klient suisa õnnetuks.
Samal ajal käis meil pingeline otsimistöö, leidmaks sobivat väiksemat elamispinda, mis sobiks kliendile ning oleks samas ka taskukohane.
Viimasel hetkel leidsime 1-toalise korteri omaniku, kes soovis omale suuremat pinda ning oli valmis katma samas mahus osa rahast, mis kliendil tehingu teostamiseks vajalik oli. Meie kõigi rõõmuks meeldis talle meie kliendi 2-toaline korter.
Tehing sai teostatud notariaalse vahetustehinguna – tehinguga, kus piltlikult öeldes ühe notaritasu eest saavad kaks korterit uue omaniku.
Meie praktikas teostatakse selliseid tehinguid harva, samas tunnetame ostjate-müüjate vajadust vahetusvariantide järele üha enam.
Kokkuvõtteks võin öelda, et need kaks kuud möödusid kohati väga pingeliselt. Samas on kosutav kuulda tänusõnu õnnelikult kliendilt, kelle mure on murtud ning uus kodu leitud. Sama meeldiv oli vastu võtta teise poole – vahetaja – positiivset hinnangut meie kiire ja operatiivse tegutsemise osas ning rahulolu oma uue koduga.